Odp: Droższe impulsy

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_vc.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 00:16:15 MET

Użytkownik Rozkosznie Pulchny <pawkor_at_rudykot.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn85tjt3.a77.pawkor_at_toudi.zsbo.ids.pl...

> moze ma corke :->>>
> dla darmowych telefonow - mozna zrobic prawie wszystko :-)))
>
> pozdrowka :)

Prezes t-psy musialby miec duzo corek! :)

Ale ja wolalbym raczej na to nie liczyc.

Ludzie ---- przestancie wreszcie liczyc na t-psa itp.!!!
Zacznijcie budowac wlasne sieci!!!
Trzeba troche popracowac, aby zrobic procesor
(chocby najnedzniejszy) ale aby polozyc pod ziemia
kilka (dziesiat kilometrow) kabli i polaczyc je odpowienim
sprzetem --- NIE!!!

Zacznijcie sie organizowac i do roboty!!!
Czy myslicie ze Pan Bog dal wylacznosc t-psowi
(przeprzaszam -- troche u mnie krucho z poprawna
gramatyka i byc moze zle odmienilem to slowo,
jesli ktos sie czuje lekko urazony -- przepraszam)
na telekomunikacje???
Tam pracuja zwykli ludzie i (zapewniam Was!!!)
na ogol to (przepraszam) przyglupy!!!
O internecie nie wiedza prawie nic!!!
To Wy -- szanowni internauci -- zasilicie dopiero
szeregi tp.internet (chyba wiecie co to takiego,
a jak nie wiecie -- to czytajcie prase tak dlugo, az
sie doczytacie, ze tp.internet poszukuje mlodych,
energicznych, z wyksztalceniem, ze znajomoscia
zagadnien roznych netow itd.) i to za marne pieniadze!!!

Nikt Wam nie udostepni pieknej corki prezesa t-psy,
ale mozecie liczyc na przestarzaly sprzet (na nowoczesnym
prezes z kumplami bedzie gral w jakies lubu-dubu)
na piec do dziesieciu talzenow brutto miesiecznie
i mnostwo pracy z ludzmi znacznie glupszymi od Was,
ktorzy beda Waszymi panami, prezesami, kierownikami itd. :)

To od Was, Sznownych Grupowiczow, zalezec bedzie,
czy t-psa zdusi Was, czy Wy ja!!! :)

Wy zadecydujecie o tym, czy wolicie pracowac dla siebie
i ludzi podobnych do Was, czy dla corki prezesa t-psa.

A teraz drobne wyjasnienie (a nawet sprostowanie):
Nie jestem podzegaczem oplacanym przez t-psa.
Tak jak Wy, Szanowni Grupowicze Internauci-Modemowcy,
lacze sie z inetem poprzez modem -- Request czy jakos tak,
biegajacy z zawrotna predkoscia trzydziestu trzech szesciuset. :)

Moze roznie sie od Was tym, ze moje polaczenia modemowe rwa
sie raczej rzadko -- nie pamietam kiedy stalo sie to po raz ostatni,
a korzystam z tego dobrodziejstwa od dawna -- i zawsze lacze sie
z maksymalna predkoscia. :)

Tak jak Wy, Sznowni Internauci, place (calkiem duze) rachunki t-psie
i tak jak Wy chcialbym miec dostep do swiata tani, sprawny, staly i
szybki...

Z pozdrowieniami,

LC.