Cienka linia na monitorze - co to?

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 20:10:06 MET

Witam grupowiczów.

W sobotę kupiłem monitor MAG HJ500 T z kineskopem Sony Ttinitron 15".
Ogólnie monitorek wydaje mi się że jest OKI.
Jednak w dolnej części kineskopu ok 1/4 wwysokości od dolnej krawędzi jest
zauważalna cieniutka szara (ciemna) pozioma linia.
Czy ktoś się spotkał z takim czymś. Może to w trinitronach jest regółą. Ale
chciałbym znać Waszą opinię, bo mogę jeszcze jechać do sklepu i go wymienić.

Proszę o sugestie.

--
Tomek Grabowski (FLOYDS)
floyds_at_klienci.pkobp.pl