Re: USB

Autor: holyboy (holyboy_at_thewatercooler.com)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 15:09:43 MET

Użytkownik Mariusz <noname9_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:wDm74.73332$Oo3.1677116_at_news.tpnet.pl...
> Mam monitor CTX VL710ST z usb. Pod W95 i zaistalowaniu driverów można było
> poziomu kompa sterować monitorem. Po zainstalowaniu W98 i próbie
instalacji
> sterowników do monitora wywala mi się błąd.
> Co to może być.Czy do W98 trzeba coś wgrywać do obsługi USB
> Mariusz

chyba odwrotnie: to do win95 trzeba wgrywac cos do obsugi usb:-)

a na powaznie: jak sadzisz, jezeli napisalbym "czasem wiesza mi sie windows.
co to moze byc", to ktos mi odpowie cos z sensem? wypadaloby poinformowac
szanownych zebranych jaki blad "wywala" a przede wszystkim najpierw poszukac
na stronach internetowych producenta czy aby sa jakies inne sterowniki do
roznych windowsow.

co goraco polecam i zycze wesolych swiat