Odp: Problem zinstalacja W98 na K6-2

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 09:02:23 MET

Użytkownik smyczor <smyczor_at_friko6.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:p_S64.69606$Oo3.1597565_at_news.tpnet.pl...
> Witam i pozdrawiam
>
> Mam problem z instalacją Win98.
> Wszystko idzie gladko do chwili wpisania numeru seryjnego. Jezeli wpisze
> poprawny s/n pojawia sie okienko z bledem Msgsrv32 i system sie wiesza. Po
> wpisaniu zlego s/n instalator informuje , ze numer jest zly i prosi o
> wpisanie poprawnego. Probowalem z 2 orginalnych plyt wiec raczej odpada
> uszkodzony CD, nie pomogla tez zmiana w Biosie na ustawienia fabryczne.
Czy
> Ktos wie w czym jest problem?
> Konfiguracja:
> K6(tm)-2/350
> 64Mb
> płyta 100MHz AGP
> dysk 4,3mB
>
> Dzieki

Sprawdź: pamięć, płyta głowna, procesor, karta graficzna (lepiej w takiej
kolejności - wg prawdopodobieństwa).
Spotkałem się już kilka razy z takim problemem - różne były tego przyczyny
(w/w).

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz