Re: Co myślicie o monitorach LG?

Autor: staszek_s_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 20 Dec 1999 - 08:55:55 MET

>Mam zamiar kupić monitor 17". Upatrzyłem sobie LG Flatron 775 FT za około

Też się zastanawiam - raczej nad 795 FT ( wersja bez USB ok 1800 zł.).
Ostatnio widzę wiele głosów za Sony - jestem gotów dopłacić te kilka
stów ale czy warto ? Może wypowie się ktoœ, kto porównywał te modele.
Chodzi mi o stabilnoœć i ostroœć obrazu - pracuję głównie z tekstami (
żadnych gier ) i chcciałbym zaoszczędzić na oczach ;-)))
Czy trinitron jest lepszy do tych celów ?
Staszek Szpilka
staszek_s_at_poczta.onet.pl