Re: Aparat cyfrowy

Autor: Marek Nazarko (mnazarko_at_nospam.bigfoot.com)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 08:26:54 MET

..machine running, bzz, bzz.., 19 Dec 1999 07:32:20 +0100, bzz, bzz
..., ezprawa ... bzz, bzz..., wrote :

>na poczatek
>trzeba troche kasy od potrzebujacych wyciagnac na place dla
>konstruktorow :-)))))))
no to kurde niech pracuja szybciej... :)

>tak samo , bo optyka kosztuje
eee no co ty
aparat cyfrowy nie ma calego mechanizmu przesuwu tasmy, zoomu itp -
jest tylko CCD, troche elektroniki, jakies nedzne soczewki i karta
flash - gdzie tu skomplikowanie?
przeciez kamera do komputera jest juz w cenie ok 400zl, do tego
dolozyc tylko karte flash i masz aparat!

>no i polityka maxymalizacji zysku ;-)))))
z tego co wiem to maksymalny zysk jest przy maksymalnym obrocie, gdzie
zrobisz obrot aparatami w tej cenie?

>najlepiej kupic kamere cyfrowa sony z zapisem na kasetach 8 ,
>masz szybkie zrzucania na laczu 1394 i mozesz zapisac 300
>zdjec w formacie 640x480
ale to kosztuuuuuje duzo

Marek Nazarko