Odp: PILNE!! Q - Ekonomiczna drukarka atramentowa do 700PLN

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_vc.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 02:31:00 MET

> Ja bym polecał Hewlett Packarda 690C. Głowica jest droga, ale bez problemu
> można wielokrotnie napełniać atramentem za grosze bez ryzyka uszkodzenia
> całej drukarki (w razie problemów głowicę wrzucasz do kosza i kupujesz
> nowy zbiorniczek). Drukuje w DOSie bez zarzutu (ma własny procesor, w
> przeciwieństwie do wielu obecnych drukarek, w tym niestety też nowszych
> HP :( ), i bardzo ładnie drukuje w kolorze (szczególnie w trybie Photo i
> na dobrym papierze).

Napelnilem kiedys pojemnik z atramentem do 690C
i zalalem drukarke. Skonczylo sie demontazem **calutenkiej**
drukarki, czyszczeniem i ponownym montazem.
W czasie tej ostatniej czynnosci miewalem wrazenie takie,
ze na niektore czesci brakuje miejsca, ale jakos sie udalo.
W trakcie zas demontazu polamalem jedynie jeden zatrzask;
jest ich tam cala masa i moim zdaniem nic zlego sie nie wydarzylo. :)
Drukarka pracuje teraz bez zarzutu (od tamtej pory minely
okolo dwie ryzy zadrukowane w calosci i obustronnie) :)
ale odradzam szczerze napelnianie. :)

Niebawem wyprubuje ,,nowy" sposob napelniania.
Ostatecznie wiem juz jak sie to robi :)
(czyli jak sie czysci drukarke:))
a i ,,specjalistycznych" koncowek ,,srubokretowych"
nie wyrzucilem jeszcze do kosza. :)

Pozdrowienia,

leszekc_at_vc.pl

Leszek Ciszewski