Re: Nagrywanie dźwięku

Autor: Panther (panther_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 21:43:50 MET

> Potrzebuję programu który byłby w stanie nagrywać dźwięk który w tym
czasie
> jest odtwarzany. Czy istnieje coś takiego? Skąd go ewentualnie wziąść?
>
> Potrzebne mi coś takiego, bo chciałbym nagrać sobie np. na wav (później na
> mp3) muzykę z fify 2000. Mam taki programik do odtwarzania plików *.str
> (format zapisu muzyki w fifie) ale on potrafi je tylko odtwarzać, więc
> dlatego moje pytanie: jak to nagrać podczas odtwarzania?
>
> Darek
> --

z tego co wiem nie kazda karta dzwiekowa umozliwia nagrywanie tego
co aktualnie jest odtwarzane.
aby to sprawdzic dwuklik na glosniczek, 'opcje', 'wlasciwosci',
'nagrywania',
w sterownikach glosnosci poszukaj 'Wave' i zaznacz.
jesli brak trudno sie mowi i raczej nic z tego

jesli jest, to proponuje uzyc programu CoolEdit lub podobnego
(SoundForge; WaveLab, itp.)

jesli cos namotalem prosze o korekte

powodzenia
Pawel