Nagrywanie dźwięku

Autor: Dariusz Jopek (darek_at_abc.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 14:13:23 MET

Witam

Potrzebuję programu który byłby w stanie nagrywać dźwięk który w tym czasie
jest odtwarzany. Czy istnieje coś takiego? Skąd go ewentualnie wziąść?

Potrzebne mi coś takiego, bo chciałbym nagrać sobie np. na wav (później na
mp3) muzykę z fify 2000. Mam taki programik do odtwarzania plików *.str
(format zapisu muzyki w fifie) ale on potrafi je tylko odtwarzać, więc
dlatego moje pytanie: jak to nagrać podczas odtwarzania?

Darek

Dariusz Jopek
Adres domowy:  ul. Narutowicza 20/52   31-231 Kraków
E-mail:  darek_at_abc.pl  okapi_at_abc.pl  okapi_at_poczta.fm
Strona domowa WWW:  http://www.abc.pl/~darek