Odp: leadtek WinView601 tv/fm tylko DX5.0 ?????

Autor: Wonski (wonski_at_net.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 20:44:27 MET

Ja posiadam w swoim systemie DirectX 7.0 i karta chodzi bez zarzutu, radio j
est, TV rowniez. WinView601 nawet dobrze sobie radzi z dekodowaniem C+ ( u
mnie 24fps). Proponuje abyscie dobrze przyjrzeli sie oryginalnej plycie ze s
terownikami. Ja na poczatku mialem tylko dzwiek(tzn radio FM) ale okazalo si
e ze zainstalowalem tylko stery do radia, kiedy wczytalem sie w plik readme.
txt (na plycie) okazalo sie ze wziolem sterowniki nie z tego katalogu co trz
eba. Powinno byc E:\CapDrv\WV601TF.
Pozdrawiam Wonski

--
WWW + e-mail + PERL + PHP  -  320zl/rok  - http://rubikon.pl