Re: Cobra 56 PCI ..... ups

Autor: Marcin Duraj (mkane_at_kki.net.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 21:07:02 MET

Stef napisał(a):

> co robic mam celerona 300 na takiej sobie płycie i nie moge zainstalowac
> modemu .....

Jesli pracujesz pod Windows.. to sprobuj wykryc go poleceniem "dodaj nowy
sprzet"
w panelu sterowania.
Jesli to nie pomoze to zmien slot, w ktorym zaistalowales modem moze pomoze
A jak nie to idz i zamien go na inna sztuke
Niestety nieraz tak sie zdaza , ze u ciebie nie chodzi a u innych sprawuje sie
dobrze.
Ja mialem modem , ktory u mnie zawieszal ni kompa , u kumpla systematycznie sie
rozlaczal gdzes po 5 min. a na trzecim komputerze u mnie w pracy chodzil
bez zadnych usterek .

mkane
mkane_at_kki.net.pl