Re: beznadziejny wybor plyt glownych

Autor: Michał Drawert (drawert_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 20:53:23 MET

Fanthir napisał(a):

> To skandal zebym nie mogl znalezc plyty glownej
> spelniajacej moje niewielkie wymagania.
> Pelno wszedzie plyt zinegrowanych, albo w ogole
> bez ISA.
> Moze ktos jednak zna plyte ktora ma:
> AGP,4xPCI,3xISA (ew.5/2), Socket 7, UDMA-66
> i zadnych wbudowanych modolow graficznych
> czy dzwiekowych.

        Pod S7 być może zadowoli Ciebie FIC VA-503+. Sam posiadam tą płytę. Nie
jest może demonem prędkosci ale jest stabilna i dobra do
overclock'ingu(mam K6-266_at_300 na FSB 100Mhz, pracuję nad 112Mhz -
problem ze stabilnoscią). No i jeszcze jedna wada - ostatnio cen nie
widziałem ale wydaje mi się, że jak dobrze się rozejrzysz to znajdziesz
coś tańszego.
P.S. Ma 1MB cache
Pozdrawiam
                Michał

"Moja mamusia zawsze mówiła mi że, nie ma prawdziwych potworów,
                       ale one istnieją!"
 mailto: drawert_at_alpha.net.pl              UIN: 54223679