CleanSweep 3.0 a Windows 98

Autor: Kpt Nemo (kpnemo_at_polbox.com)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 21:37:41 MET

Czesc !
Mam problem. Dotychczas mialem Win 95 i korzystalem z uslug programu
CleanSweep 3.0 do nadzorowania wszelkich instalacji w systemie. Teraz traf
chcial, ze przesiadlem sie na Win 98 i nie wiem, czy ta wersja CleanSweep
jest kompatybilna z nowa Windoza. Czy ktos ma jakies doswiadczenia w tym
zakresie ? Czy moge zainstalowac CleanSweep 3.0 czy tez koniecznie musze kupic
nowa wersje 4.0/4.5 ?

Kpt Nemo
kpnemo_at_polbox.com

Piotr Cwiertniewski (Kpt Nemo)
kpnemo_at_polbox.com

              -~ Wysłano ze strony - http://www.com.pl ~-

      Na stronie www.com.pl możesz łatwo i szybko oglądać, dyskutować
      i wyszukiwać wiadomoœci ze wszystkich polskich grup dyskusyjnych
      Jest to pierwszy tego typu serwis po Polsku! Warto zobaczyć!