dvd-rom samsung sd-606f - jak oglądać filmy dvd ?

Autor: marek b (burteam_at_polbox.com)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 19:17:53 MET

Mam w nowym komputerze napęd dvd-rom sd-606f Samsung, karta Riva TNT2 32MB,
Celeron466 itd.
Z płytami CD oczywiście nie ma problemu ale po raz pierwszy włożyłem płytę
DVD i sama nie wystartowała więc szukam co to otwiera ?
Mam u siebie coś takiego jak Disc Detector i ustawiony jest na odtwarzanie
CD. Kiedy ustawię na dvd on każe wskazać program który to obsługuje.
Czy to jakiś standartowy w Windows a może inny co go mam a nawet o tym nie
wiem. Gdzie szukać i jak się to nazywa.
Proszę o podpowiedzi jak tą płytkę ruszyć ?
Z górki dziękuję !
Marek