Re: nagrywarki CD

Autor: AudioTechnica (audiotechnica_at_prodigy.net)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 15:51:22 MET

"Michał Sowa" <michaels_at_poczta.wp.pl> wrote in message
> chce kupic w najlepsza do 1000 zl nagrywarke CD-R lub CD-
> RW , czy ktas mi powie ktore modele sa OK a ktore
> lipne??? Samsung, Philips, Mitsumi, LG
> Dzieki MIKE

Wszystkie, ktore wymieniles sa niestety lipne.

Ja bym doskladal jeszcze wiecej kasy i kupil np
Ricoh'a MP7060A. Patrz zeby byl z okresu miedzy
maj i sierpien 99, wtedy bedzie 99% szans, ze
bedziesz mial mechanizm i optyke Nakamichi,
a nie Philipsa (ostatecznie mozesz rozkrecic dla
pewnosci :)) ). Ja kupilem 3 tyg temu, nagralem
ok 30 plytek i jest miodzio. Zero zepsutych, a
do tego udalo mi sie w nim naprawic kilka plyt
ktore moj stary 3-letni Memorex CR-622 uznal
za godne odwiedzenia qbla na smiecie :)) (bledy
typu unable to close session, write failed, lub
TrackWriter error: unable to write TOC data).
Teraz poczciwy Memorex powedrowal do drugiego
kompa i na razie jeszcze zyje. :))
(dalem za niego $380 w lipcu 1997 :)) ).

Ogolnie polecam Ricoh'a, ale tylko z optyka
Nakamichi, wiec lepiej sprawdz zanim qpisz.

--
AudioTechnica
(or compatible)