Odp: WINMODEM?????

Autor: news.tpnet.pl (wx123_at_polbox.com)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 08:57:07 MET

Użytkownik Krzysiek <westbam_at_box43.gnet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:385AC003.EACD4B24_at_box43.gnet.pl...
> koledzy a co to jest Winmodeeeeeeeeem
> prosze o przyklady, gdyz chce kupic modem wewnetrzny a nie wiem jaki

Winmodem wykorzystuje do pracy zasoby systemowe (w róznym stopniu). Zoltrix
Spirit jest uznawany za winmodem, ale nie zauwazylem znaczacego obciazenia
systemu, i jako chyba najtanszy polecam ku rozwadze. Uzywam go juz dluzszy
czas i laczy mnie nawet na 56 k - nie nizej jednak niz ok.48 a ponadto po
uaktualnieniu sterowników nie zrywa polaczen (mieszkam w Warszawie). Zreszta
polecam testy w pismach komputrowych, gdzie zajmuje wysokie miejsca w tej
grupie cenowej.
Pozdrowienia - WX