Pomocy!

Autor: Jarek M (marten_at_gronet.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 00:38:20 MET

Witam! Kolega przesłał mi maila, którego część Wam przesyłam. Ja nie potrfię
mu pomóc, więc może na grupie ktoś coś będzie wiedział.
Oto ten problem:
"A no w tym po że ostatnim formatowaniu dysku zainstalowałem
na nowo system i oprogramowanie do obsługi Internetu.Musisz wiedzieć że
systemowo instaluje się Internet Eksplorer 4.0 wraz z Outlook Express.Potem
instaluję pakiet Microsoft Ofices 97,gdzie jest również poczta.Na to
wszystko
nakładam Internet Eksplorera 5.0 wraz z Outlook Expres 5.0.Następnie
ustawiam
konta{Polbox,Poltronic,Onet oraz Multinet-Callback}.I tu szok.Po próbie
otwarcia
poczty natychmiast modem się zawiesza z komunikatem-sprawdź czy modem
jest prawidłowo zainstalowany.Z jakiej paki,przecież wszystko prawidłowo
zostało zainstalowane.A robiłem to nie raz i nie dwa.Jak do tej pory nigdy
nie
miałem problemów.Na dodatek samoczynnie uruchamiał się dostęp do połączenia
z Intenetem podczas otwierania programu,który ma wpisane automatyczny
dostęp do podglądu aktualizacji.To ustało odhaczając w Opcjach Internetowych
domyślne konto pocztowe-nie łącz się nigdy z tym kontem.Po przetestowaniu
możliwości prawidłowego działania oprogramowania wyszło że mogę mieć w połą-
czeniach tylko jedno konto bo po wprowadzeniu drugiego modem się zawiesza.
I nic nie idzie zrobić nawet kasując jedno z dwóch bo system i tak widzi
dalej dwa.
Pozostaje tylko formatowanie i na nowo instalacja systemu wraz z
oprogramowaniem
do Internetu.Co się porobiło nie mam pojęcia."
Pozdrawiam, Jarek

---
marten_at_gronet.pl
Fan Klub Nokia http://nokia.org.pl