Odp: Diamond V550 i Directx7.0 w 3DMark2000

Autor: Abram (abram_at_poczta.fm)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 22:30:21 MET


Użytkownik Wojtek S. <wojtek_at_tl.krakow.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:83a121$7um$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...
> W moim przypadku problem rozpoczął się już po zainstalowaniu drivera
powyżej
> versji 2.17 (to była ostatnia bezbłędna wersja) i nie jest zależny od
> DirectX (miernikiem wydajności była gra F22 - III).
> Zalecam powrót do wersji 2.17 lub zastosowanie poprawionej wersji
> opracowanej przez Fachmana (1.2) http://savage3d.sprint.pl/
>
Potwierdzam, popieram - mam takie same doświadczenia. Mój viper najlepiej
chodzi z detonatorem 2.08. Z 3.53 mam przezabawne wyniki w 3D Mark'u. A
normalnie, tj. przy celku 366_at_412 i 128 MB, 800x600x16 bit mam; 3D
Marks -3651, CPU 3d Marks - 4130, 3D Raster Marks - 1365.
pzdrw

--
Abram:   abram_at_poczta.fm   abram_at_go2.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:25:26 MET DST