Odp: Diamond V550 i Directx7.0 w 3DMark2000

Autor: Wojtek S. (wojtek_at_tl.krakow.pl)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 07:32:38 MET

W moim przypadku problem rozpoczął się już po zainstalowaniu drivera powyżej
versji 2.17 (to była ostatnia bezbłędna wersja) i nie jest zależny od
DirectX (miernikiem wydajności była gra F22 - III).
Zalecam powrót do wersji 2.17 lub zastosowanie poprawionej wersji
opracowanej przez Fachmana (1.2) http://savage3d.sprint.pl/

Wojtek

Użytkownik Kiw <kiwaczek_at_free.poltronic.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:839aba$hc3$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...