Re: Ogniwko PELTIER'a - pytanie ?

Autor: ~Savag3R~ (savager_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 00:01:49 MET

Witam!
do k6 najlepsze jest 40x40 zreszta do celkow tez ,mialem modele 30x30 i
40x40 ,to drugie jest zdecydowanie bardziej wydajne.
modul 40x40 musisz podlaczyc do napiecia okolo 12V lub do 5V (to zalezy
ile masz zamiar wycisnac z swojego k6)
przy napieciu 12V prze ogniwo przeplywa prad 6A(prawo ohma J=R/V)
uzyskujesz wtedy na czysto 40W odprowadzanego ciepla,(wynika to ze
sprawnosci ogniwa ktore wynosi57%)Do modelu 40x40 musisz miec mocny
zasilacz lub dodatkowa skrzynke
o wydajnosci 6-7A przy 12V.
Savag3R