Odp: Problemy z DVD...

Autor: Mithrand (andyok_at_pckkic.cps.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 22:30:06 MET

Mam ten sam problem. LG 4x STB Velocity 100. Od paru tygodni bezskutecznie
przeszukuje siec w poszukiwaniu rozwiazania. Co prawda uzywam Power DVD i
jego wersja 1.22 chodzi bez zadnych problemow z takimi plytkami, ale wersje
powyzej 1.5 (do najnowszej 2.5) wywalaja komunikat o TV-out. Te nowsze
wersje daja jednak duzo wiecej mozliwosci obslugi filmow, przede wszystkim
skalowanie wielkosci obrazu na ekranie monitora dla filmow w formacie 16:9.
Ogladanie filmu o szerokosci 1/3 ekranu nieco meczy... Podobno uzycie sterow
pelnego voodoo3 pomaga, ale nie zweryfikowalem tego.

Użytkownik michau <michau_at_rzeszow.medianet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:83eger$2uo$1_at_sunsite.icm.edu.pl...