Problemy z DVD...

Autor: michau (michau_at_rzeszow.medianet.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 00:19:17 MET

... mam nastepujace:
Power DVD, Xing i Cinemaster nie odtwarzaja plyt zabezpieczonych
Macrovision, podajac jako przyczyne wyjscie TV w karcie graficznej. Tylko,
ze moja karta nie ma wyjscia TV. Mam STB Velocity 100 na V3 i oryginalnych
sterownikach. Ale wczesniej w systemie bylo S3 Savage z TV-out, chociaz
wydaje mi sie, ze wszystkie resztki wyplenilem. Przeczesalem rejestr, infy i
wywalilem wszystkie stare stery.
W kazdym razie na w/w wymienionych odtwarzaczach filmy niezabezpieczone
Macrovision chodza OK, a zabepieczone nie chodza wcale. Jak to obejsc?
Druga sprawa to WinDVD 2000 z patchem i bez patcha. Temu z kolei MVision nie
robi roznicy, ale wszystkie plyty odtwarza z przerwami "co 5 sekund na 5
sekund", bardzo irytujace. Pojedyncze pliki VOB, rowniez z DVD-ROMu,
odtwarza natomiast w porzasiu....
Naped LG 4/32

Michau