Odp: WINMODEM?????

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 22:02:07 MET

>koledzy a co to jest Winmodeeeeeeeeem
>prosze o przyklady, gdyz chce kupic modem wewnetrzny a nie wiem jaki

>Takie cos co nie ma chipa i zalatwia te sprawy przy pomocy procka
>np. Zoltrix Phantom czy Spirit... duzo modemow PCIowych...
Nie zupełnie to jest tak.
Winmodem to uzadzenie na układach najczesciej Rockwella (to jest chip) który
czesc zadan wykonuje wydzielajac zasoby sprzetowe jak COM od windowsa. To
powoduje ze zainstalowenie takiego modemu nie doda do twojego systemu
kolejnego COMa jak to jest w normalnych modemach. Takie rozwiazanie jest
prostsze i tansze. Ma jednak wady- przede wszystkim to nie moznosc
zaistalowania tego modemu w jakimkolwiek innym srodowisku niz Windows. Jak
masz zamiar kozystac tylko z windowsa to uzadzenie typu winmodem jest dla
ciebie. Niska cene zwykle do 200zł to równiez zaleta. Wada to duze
obciazenie dla systemu. Jednak jak masz szybki PCet z układem 6 generacji to
mozesz sobie na to bez problemu pozwolic.
Przyklady podal przedmowca tyle ze mozna dodac wszystkie modemy Zoltrixa i
sporo na PCI.

--
Pozdrawiam