Odp: Word 2000 i "włochy"

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 22:02:22 MET

Użytkownik Strażak <wojteck_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:83eibl$45j$1_at_orfika.office.polbox.pl...
> Wlasnie przed chwila sprawdzilem to o czym pisales. U mnie sie nie
zawiesza.
> Mam oczywiscie:) piracka wersje. Pozdrawiam
U mnie tez jest OK.
A tak przy okazji to czy jest jakis desperat który wyda kilknascie baniek na
nowa wersje 'beta' Microsyfu?
Jak mi sie podczas robienia sprawozdania zawiesił 2 razy ten wynalazek to
zainstalowałem sobie Star Office 5.1 for Linux z krązka Chipa 1/2000 i
problemy znikneły jak reka odjal.
Swoja droga to ze zajmuje 4CD jest OK bo jak ktos chce sobie to nagrac musi
zaplacic 4x15zł =60zl. :-)
Czyli 2 tygodnie w necie, na moje potrzeby wsytarczy.I w ten sposob zamiast
uszczesliwiac jednego monopoliste uszczesliwiam drugiego TP.SA. ;-)

--
Pozdrawiam