Re: dwie ciekawe nagrywarki - troche przydlugie jak to moje wywody

Autor: AudioTechnica (audiotechnica_at_prodigy.net)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 16:00:03 MET

"Dark Rider" <NOSPAMrider_at_krakow.cc> wrote in message
> RICOH MP9060A CD-RW 6x4x24x +DVD 4x (1600pln)
> jak widzicie jest all in one zwlaszcza ze ja mam tylko 2 miejsca
> 5,25'' w obudowie i jedno zajmuje mi szuflada na dysk.

Ja niedawno wymienilem swojego poczciwego 3-letniego
Memorex'a CR622 (ktory juz dogorywal) na Ricoh'a
MP7060A (bez DVD). Nagralem na razie ok 30 plytek no
i jak do tej pory - miodzio :)). Zero zepsutych, a co lepsze
naprawilem w nim pare plyt ktore memorex uznal za
nienaprawialnie (unable to close session, TrackWriter error:
unable to write data, etc.).

> ktos cos slyszal o tym napedzie ? mial go w rencach ? :-))

Ja uwazam ze jest to MiodziowY naped :))))) i warto go kupic.
Zagladalem do srodka, jest porzadnie zrobiony i o dziwo nie
na optyce philipsa a na Nakamichi, a Nakamichi to bardzo
porzadna firma (przynajmniej w sprzecie audio).

> Ide wiec zrobic sobie sniadanie i czekam na Wasze refleksje :-)
> pozdrowionka

Zycze smacznego, jak wrocisz, to powiedz co bylo :))

--
AudioTechnica
(or compatible)