dwie ciekawe nagrywarki - troche przydlugie jak to moje wywody

Autor: Dark Rider (NOSPAMrider_at_krakow.cc)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 10:31:15 MET

helou,
dawno nic sie nie wymadrzalem ale teraz stanalem przed
wyborem nowej nagrywarki i tu jest dylemat aczkolwiek
troche inny niz zapytania typu jaka wybrac :-))
po roku uzywania sony crx100e moge stwierdzic ze transfer
odczytu spadl jej o polowe (i nie jest to kwestia soczewki
sprawdzalem przez soczewke :-) jest czysta jak łza)
ma nawet problemy z odczytem w pewnych miejscach
plytek ktore sama nagrala ze juz nie wspomne o braku
mozliwosci nagrywania plyt 700MB (tzn. ja nagralem pare,
3 razy tyle zepsulem w nieswiadomosci swojej :-))
no po wyzaleniu sie - do rzeczy
przelecialem :-) posty wstecz i na temat SAMSUNGA SW-206
znalazlem jedynie tyle ze pewno nie jest dobry jak to samsungi
a poza tym jest na 2 miejscu w chipie a to jest podejrzane
(z czym sie troche zgadzam biorac pod uwage ze kupilem
pare elementow ktore byly na pierwszych-drugich miejscach
w chipie :-( )
ale ja sie pytam czy ktos juz mogl ta narywarke _przetestowac_
interesuje mnie dlatego ze ma zapis 6 x dla zwyklych
i 4 x dla RW a ja dosc czesto je nagrywam (basfy - 10,4pln)
i mnie....piii.... jak musze czekac 40minut,
a drugi ciekawiacy mnie egzemplarz to uwaga:
RICOH MP9060A CD-RW 6x4x24x +DVD 4x (1600pln)
jak widzicie jest all in one zwlaszcza ze ja mam tylko 2 miejsca
5,25'' w obudowie i jedno zajmuje mi szuflada na dysk.
ktos cos slyszal o tym napedzie ? mial go w rencach ? :-))
Ide wiec zrobic sobie sniadanie i czekam na Wasze refleksje :-)
pozdrowionka
DR
Dark Rider mailto:rider_at_krakow.cc