Riva TNT & overlocking Celerona

Autor: Neas! (bez.tego.neas_at_post.pl.wytnij.to)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 10:44:07 MET

Pewnie to pytanie już kiedyś ktoś zadał... ;)

Ostatnio zmieniłem poczciwego i740 na Rive TNT i mam pytanie, jak się ona
zachowuje przy ustawieniu magistrali systemowej na 75 czy 83 MHz. Czy dostaje
takiego kopa jak i740, czy może nie. Jakie jest ryzyko uszkodzenia.

Aha - i jeszcze jedno pytanie - jakie są obecnie najlepsze sterowniki do kart
opartych na tym chipsecie (nie jestem w temacie ;-]).

Dzięki za odpowiedź :)

--
  ToMeK <neas> \\ http://viper.pl/~neas --- http://mlodziez.pl
   neas_at_post.pl \\ Let's make this life the better life to live