Re: Matrox G200 a AGP2x

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 10:52:21 MET

Sat, 18 Dec 1999 08:29:04 GMT, "Prunus" <prunus_at_poczta.onet.pl> raczył
był napisać:

>Mam kartę Matroxa G200, płytę Abit BE6 i Win 98se.
>Nie mogę wymusić na karcie trybu AGP 2x.
>Próbowałem z różnymi wersjami biosu (do BE i G200) i z róznymi sterownikami
>do G200.
>Niestety bez skutku. Chyba jestem za cienki.
>Może ktoś będzie w stanie mi pomóc. Będę dzwięczny
>Z góry wielkie dzięki

Spróbuj uzyć Setupmoc.exe do podkręcania matrox'ów - ma mozliwość
ustawienia AGPx2 - jest to na
ftp.supermedia.pl/pub/quakeworld/3d_hardware/matrox/tweak/setupmocexe

{AGPx2 można również osiągnąć przez odpowiednie wpisy do rejestru, ale
nie mam ich przy sobie - jeśli bys chciał, to pisz...}

--
Pozdrówka
Grzegorz