Re: CZy będzie ok?

Autor: Lukasz Bajonski (lukasz_at_grafinet.com.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 10:10:04 MET

"aha" <adhara_at_polbox.com> napisał(a):

> Mam w komputerze Celeron 466, Pioneer 10/40 (chyba typ 114?) DVD, RIVA TNT
> M64, Dekoder RealMagic, SB live 1024, RAM 64.
> Kombinuję, żeby dołożyć jeszcze kartę TV. Jaką wybrać, czy nie "przeginam" z
> rozbudową? Jak to ewentualnie podłączyć?

Przeginasz ...
Przez tyle przejściówek możesz stracić jakość obrazu na monitorze,
szczególnie jeśli pracujesz w rozdz. > 1024x768
Poza tym skoro masz RealMagica to masz też chyba obok normalny TV,
inaczej sens kupowania tej karty wydaje się mocno problematyczny ...

> Komputer jest nowy (czytaj: jeszcze mało bawiłem się z konfiguracją). Czy
> macie jakieś rady jak to poustawiać? - sterowniki itp? Czy można w prosty
> sposób pozbyć się blokady regionów w DVD? Czy muszę ustawić jakoś specjalnie

Masz niestety DVD nowej generacji ze sprzętową blokadą regionów,
możesz na własne ryzyko wrzucić spaczowany BIOS, jest na www.dvd.px.pl