CZy będzie ok?

Autor: aha (adhara_at_polbox.com)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 10:24:05 MET

Mam w komputerze Celeron 466, Pioneer 10/40 (chyba typ 114?) DVD, RIVA TNT
M64, Dekoder RealMagic, SB live 1024, RAM 64.
Kombinuję, żeby dołożyć jeszcze kartę TV. Jaką wybrać, czy nie "przeginam" z
rozbudową? Jak to ewentualnie podłączyć?
Komputer jest nowy (czytaj: jeszcze mało bawiłem się z konfiguracją). Czy
macie jakieś rady jak to poustawiać? - sterowniki itp? Czy można w prosty
sposób pozbyć się blokady regionów w DVD? Czy muszę ustawić jakoś specjalnie
kartę graficzną - puściłem gierkę (nie jestem doświadczonym graczem, to
tylko dla testu) i wygląda jak na starej EGA? Może ta gierka jest kiepska
(Heart of Darkness).

Za wszystkie rady serdeczne dzięki.

Pozdrawiam Adam