Odp: od czego komputery sie wieszaja (do "brainstorm-u")

Autor: Toni (chodakan_at_astercity.net)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 00:27:41 MET

Użytkownik Jerzy Tarasiuk <jt_at_fuw.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:wzd7s55u8t.fsf_at_fizyk1.fuw.edu.pl...
> Potrzebuje nieco wypowiedzi od czego moze sie zawiesic
> komputer?
Robert napisal ze od microsoftu a ja uwazam ze
od Uzytkowników komputerow,ktorzy ladujac
nowy program czy gierke nie zadaja sobie trudu
aby przeczytac plik do tego napisany np.(readmi)
a potem pojawiaja sie problemy z innymi
programami bo sa zamienione pliki np.na starsze
wersje.Sam miałem przyklad takiej sytuacji
gdy jakis program zamienil oleaut32.dll na starsza
wersje i nie moglem uruchomic bazy danych
Accesa (starej z 97).Wniosek jest taki, ze wiekszosc
bledow popelniaja uytkownicy a nie twórcy
systemu.
Toni.