Re: Nie śmiejcie się, ale... (monitory)

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAM***G.Mazur_at_student.unimaas.nl***NOSPAM)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 19:10:27 MET

Jacek Fiok wrote in message ...
>Domyślam się, że moje pytanie nie będzie zbyt inteligentne, ani też
rzadkie,
>no ale nic to.
>
>Potrzebuję kupić nowy monitor. W Warszawie. Dla siebie.
>Chciałbym, żeby to był jakiś low-end (ale firmowy!) 17 cali. Z tej prostej
>przyczyny, iż różnica cen między dajmy na to Panasonic SL70i a PL70i jest
>dość znaczna (700PLN lub +50% - jak kto woli).
>No chyba, że zdecydowanie odradzicie moje rozwiązanie i koniecznie muszę
>wydać 2000PLN z własnej, osobistej, studenckiej kieszeni na monitor z
>wyższej półki. Wtedy zrobię to... trudno.

A słyszał Jacuś o monitorach Targa? Taka niemiecka firma, monitory robi
całkiem niezłe. Sprawiłem sobie przed wakacjami model 4296-2 (AFAIR) - 17",
na Trinitronie (twierdzą, że to DiamondTron, ale te dwa paski mówią same za
siebie...), 1600x1200 przy 85Hz. Niewielkie odchylenia w kolorkach ale to
raczej wygląda na cechę tego egzemplarza. Cena - wtedy było ok. 700-800 NLG
(1400-1500 PLN).

Prawdę mówiąc to całkiem polecam ;))) Oczywiście nie poradzę gdzie kupić :((

PS. A resztę możemy obgadać przy piwku - za jakieś 24h będę w Polsce...

--
====
Grzegorz Mazur