Re: ciemna karta graf

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 01:37:54 MET

ZOMO wrote:

> w sumie to problem wychodzi glownie w grach
> ale spytam na tej grupie - w mojej karcie graf.
> Viper 550 AGP przy DUZYCH rozdzielczosciach
> (1200x1024) w grach 3D (Unreal,Quake2) obraz
> bardzo ciemnieje -maxymalnie rozjasniony
> programowo w grze, musze jeszcze rozjasniac monitor
> i to znacznie (z 52 do 75 %)

Mam taką samą kartę i obraz ciemny jak... W driverze w scenach nocnych
kontrast i jasność na full, nawet z zapalonymi światłami był problem -
po zbiciu świateł jechałem prawie po omacku ;-)))
U mnie już przy rozdzielczości 800x600x32bit są problemy przy każdej
grze. Ściągnąłem nowe stery, upgrade'owałem bios karty i nic ;-(

--
               Jarosław Kamper
      mailto:jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl