ciemna karta graf

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 18:55:38 MET

w sumie to problem wychodzi glownie w grach
ale spytam na tej grupie - w mojej karcie graf.
Viper 550 AGP przy DUZYCH rozdzielczosciach
(1200x1024) w grach 3D (Unreal,Quake2) obraz
bardzo ciemnieje -maxymalnie rozjasniony
programowo w grze, musze jeszcze rozjasniac monitor
i to znacznie (z 52 do 75 %)

no i przy mniejszych rozdzielczosciach jest chyba troche lepiej
chociaz to wrazenie subiektywne (mniej szczegolow) i moze
sie myle...? czy to jakis problem mojej Rivy 1 czy
standart i nie ma sie co przejmowac ??????
- sprawdzalem u kumpla na Rivie Vancie i nie ma w tych grach
takich zciemnien......(????!)

pozdrawiam

ZOMO