Re: Podkrecanie P75

Autor: Mariusz (mario_at_post.pl)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 23:23:13 MET

> Do bycia guru się nie poczuwam, ale swego czasu puściłem P75 Intela, z
> wiatrakiem od bodajże 133-ki, na 100 MHz, po czym poszedłem po rozum do
> głowy i ustawiłem 90. Czemu? Przy 100 MHz magistrala pracuje z mniejszą
> niż przy 90 częstotliwością - odpowiednio: 50 i 60 MHz.
> Waguś - mailto:wagus_at_ae.katowice.pl
> ICQ UIN: 57657579
> --

Jak to czytam to przypomina mi sie komp ktory kupilem w vobisie w '95
czy '96, Pentium 75 to byl wtedy wypas - 60 mln, ja dopiero po miesiacu
skapowalem (akurat chcialem go podkrecic), ze chlopaki z Vobisu
sprzedali mi juz podkrecony na 90 Mhz !
No i chodzi to u kogos w tej konfiguracji do dzis !

Mariusz.