Re: Podkrecanie P75

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 21:07:09 MET

Użytkownik Tomasz Bauer <tbauer_at_chem.uw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38591E6B.8AF2C9A7_at_chem.uw.edu.pl...
> Jak w temacie :-). Mam cos takiego na plycie Shutle, ktora akceptuje
> procesory od 75 do 133 MHz. Ja wiem, ze to muzeum, ale chwilowo sila
> wyzsza. W zwiazku z tym pytanie do licznych na tej grupie guru od
> podkrecania: czy toto da sie taktowac szybciej? Na marginesie dodam, ze
> jesli chodzi o podkrecanie, to lamer jestem zupelny :-(.

Do bycia guru się nie poczuwam, ale swego czasu puściłem P75 Intela, z
wiatrakiem od bodajże 133-ki, na 100 MHz, po czym poszedłem po rozum do
głowy i ustawiłem 90. Czemu? Przy 100 MHz magistrala pracuje z mniejszą
niż przy 90 częstotliwością - odpowiednio: 50 i 60 MHz.

Tak się zastanawiam nad częstotliwością 133 MHz - czyżby po raz pierwszy
magistrala 66 MHz?

Zdrówka,

--
Waguś - mailto:wagus_at_ae.katowice.pl