Netscape [było: Re: IE 5.0]

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 22:09:37 MET

Henry McRobert wrote:

> Dlaczego, oprocz zainstalowanego MSIE+OE 5.0 mam takze Sylabe 4.7
> i wole na niej pracowac /nawet w tej chwili/ bo jest szybsza.

Kiedyś miałem podobnie, ale Sylabę chyba 4,5. Teraz mam IE5.0 (bez OE) i
Netscape'a 4,7. Sylabę 4,7 też ściągnąłem, ale słyszałem, że są big
problemy z jej odinstalowaniem! OE5 bardzo chętnie bym sobie
zainstalował, ale MS robi produkry z niczym się nie komunikujące - a na
tym mi baaaaaaaardzo zależy, ponieważ przymierzam się do całkowitego
przejścia na linuxa (chodzi o inet). Pod L. też mam Netscape'a 4,7 i z
wymianą newsów czy poczty jest zero problemów - mogę ściągnąć wszystko
pod W. i czytać pod L. ;-))) Jednakże netscape ma również tą zaletę
(poza licznymi wadami - chyba zrobię stronę MSOE5 vs NM4,7 ;-))) ), że
po reinstalacji systemu nie trzeba od nowa ciągnąć newsów - co w OE5
(nie tak jak w OE4) jest awykonalne ;-( - a reinstalacja systemu to był
mój chleb powszedni - teraz mi chyba przeszło ;-))) Coś czuję, że
niedługo zrobię jakąś szaloną mieszankę typu: newsy - FA; maile -
Pegasus; WWW - IE5,5b; a do tworzenia stron w Composerze brakuje mi już
opcjii ;-)))
BTW: Jaki program do tworzenia WWW WYSIWYG byście mi polecili???
Wymagania: program musi być wypasiasty, mieć maksymalną ilość
funkcji/możliwości, klikalny oczywiście i WYSIWYG. Oczywiście, że free
to chyba nawet pisać nie muszę? ;-))) No i oczywiście szybki link ;-)))
Reasumując: Netscape jest na tyle upierdliwy, że potrafi wywalić cały
system - często się to u mnie zdarza - pomaga jedynie reset! Blue
screena nie widziałem już kilka miesięcy - poza okienkiem "Netscape
wykonał nieprawidłową operację" i można sobie klikać, dusić Ctrl+Alt+Del
do nieskończoności!!! Żeby było śmieszniej: Linuxowy Netscape również
wywala mi system (ale w L. tylko jedną konsolę - całe iXy!!!)!!!

--
               Jarosław Kamper
      mailto:jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl