Poczta wiesza kompa?

Autor: czoper (czoper_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 21:42:13 MET

Zainstalowalem dzis Forte Agenta i Bat-a bo gdy w OE 5.01 (ale to samo
bylo w 5.0pl) zaczynam pisac nowy list, nie zawsze ale czesto
nastepuje zwis i to na sztywno - pozostaje tylko reset :-( . No i
niestety sie rozczarowalem, myslalem ze to wina Billa a tu w Bat-cie
to samo !!! Mam A-trenda 6320M na ZX-ie balerona 333 bez @ i 64MB
IBM-a. Acha do sieci jestem podlaczony przez LAN osiedlowy i caly czas
pracuje ICQ99b i NetControl2.33 i DUMeter. Moze ktos mial cos
podobnego??? Bo nie wiem od czego zaczac i jak to sprawdzic.
Dzieki za pomoc i sugestie
pzdr-czoper