Odp: Pomocy przy identyfikacji plyty glownej !!!

Autor: Paweł Matyja (pmatyja_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 14:16:56 MET

Użytkownik Zmechu <zmechu_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:83aaou$dbr$1_at_h1.uw.edu.pl...
> Haj!
> identyfikacje
> Spróbuj wyciągnąć najpierw zawartość owego skasowanego BIOS-a do pliku
> (na innej, sprawnej płycie). Są spore szanse, że uda się wysiągnąć
> stamtąd jakieś informacje (BIOS ID !!!!)
> Ew nie pozostaje nic innego jak ładować do kości wszystkie BIOS-y do
> chipsetu VX. Za którymś razem musi ruszyć ...
> Pozdrawiam
> Artur
> --
> Zmień image swojego BIOS-u: EPACoder na www.bios.z.pl
> [http://www.zmechu.z.pl] [zmechu_at_poczta.onet.pl]
> [...]

Wariant z odczytaniem BIOS'u juz przerobilem. Niestety akurat fragment,
ktory powinien zawierac ID zostal ladnie wyczyszczony. Przeszukalem
reszte roznymi programami (takze tekstowo) i nic - zadnej wskazowki.
Dlatego szukam jakiejkolwiek plyty tego typu, zeby sprobowac dobrac BIOS
chociazby innego producenta.