Re: Pomocy przy identyfikacji plyty glownej !!!

Autor: Zmechu (zmechu_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 10:18:29 MET

Haj!
>Wpadla mi w rece plyta ze skasowanym BIOS'em, wyjalowiona
>z oznaczen i z zupelnie bezplciowa instrukcja - bez szans na
identyfikacje
>producenta.
Spróbuj wyciągnąć najpierw zawartość owego skasowanego BIOS-a do pliku
(na innej, sprawnej płycie). Są spore szanse, że uda się wysiągnąć
stamtąd jakieś informacje (BIOS ID !!!!)
Ew nie pozostaje nic innego jak ładować do kości wszystkie BIOS-y do
chipsetu VX. Za którymś razem musi ruszyć ...
Pozdrawiam
Artur

--
Zmień image swojego BIOS-u: EPACoder na www.bios.z.pl