Odp: Mnozik 6x przy 2x

Autor: mohican (markuch_at_promail.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 22:09:46 MET

Dotyczy to procków z nowym rdzeniem tzw. CTX
>K6-2 od 300 w górę (w dolnym lewym rogu na ceramice jest numer 26351)
>i wszystkie k6-3

>mnie to tez ciekawi.. tymbardziej ze moj K6 2-300 przy mnozniku x2

>Wszystkie K6 1,5x interpretują jako 3,5x.
>Wnioskuję że masz płytę z max. mnożnikiem 3,5 i procek ze starszym
rdzeniem.
>Jest sposób na to ale musisz mieć pewne doświadczenie w majstrowaniu z
>lutownicą. Pin W35 procka musi być podłączony do masy czyli np. do pinu V36
> albo X36 ( są to dwa najbliższe piny podłączone do masy).
> [...]
sorki ,ale nie bardzo rozumiem na co jest sposob? na to zeby
w prockach ze starszym jadrem uzyskac na starszych plytach
mnoznik x6 po wspomnianej przerobce przy mnoz. x2 ???

co daje w efekcie zwarcie pinu w35 z masa???

czy kombinacja:
plyta Chinatech (TX) mnozniki od x1,5 - x4,5 napecia od 2,2V wzwyz
          i szyna od 50 do 83 Mhz
procesor AMD K6 2 450 (CXT)

przy szynie 83 Mhz i mnozniku x2 przmapuje mnoznik x6 co e efekcie
do 498 Mhz????

mohican