Problem z dyskiem

Autor: Lesnik (lesnik_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 08:46:35 MET

Witam
Mam nastepujacy problem w komputerze (płyta z chipsetem VX i proc Cyrix 686
i biosem AWARD) zainstalowałem dysk Seagate 6,4GB (dysk w kieszeni).
Podczas startu płyta poprawnie rozpoznaje dysk, ale przy dalszym
uruchamianiu po napisie Veryfing DMI Pool Data pojawia się napis Błąd we/wy
wymień dysk i nacisnij dowolny klawisz. Czy ktoś może mi poradzić co z tym
zrobić? Dodam, że płyta obsługuje dyski do 8,4Gb ma tryb LBA. Powyższy dysk
ma już zainstalowany W98 i na innym Pc działa. Podłączyłem stary dysk
(47MB) do w.w płyty i wszystko działa. Czy to Fat 32 na Seagate coś miesza?
Chciałem założyć profile sprzętowe i używać w.w dysku na dwóch PCtach.
Pozdrawiam Jacek