Odp: Niesmiertelne pytanie o wiatraczek...

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 12:49:07 MET

Użytkownik Artur Michalowski <artmicha_at_priv3.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:837rou$28p$1_at_sunflower.man.poznan.pl...
> Witam!
> Czy ktos z Was moglby mi podac jakie wiatraczki na procesor (Socket 7) sa
> ciche, tzn. nie zaczynaja wyc po kilku tygodniach pracy?
Zepsute albo niepodłączone :-)))
A tak poważnie to nie ma reguły, zależy od egzemplarza. Jeśli ci to bardzo
przeszkadza to wlutuj szeregowo rezystor 30-50 Ohm. Będzie się wolniej
kręcił a tym samym wolniej zużywał i mniej hałasował.
Pozdrowienia
Wigwam