Odp: IBM czy Seagate ?

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 10:20:48 MET

Użytkownik [3mpi] <emperor_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3856a447_at_news.vogel.pl...
> Tak IBM to merc wsrod twardzieli, ale ja bym wzial Barracude - jest
naprawde
> cholernie szybki - szybszy od IBMow IDE.
> Jesli chodzi o padanie to dysk tak czy siak Ci kiedys padnie. Ten od
> Wonki'ego (ST8641) mial juz prawo.
>
> [3mpi]

Skąd wiesz, że jest szybszy??? Testowałeś oba?? Czy tylko gdzieś usłyszałeś?
Ja też gdzieś kiedyś słyszałem, że Barracuda jest szybszy od IBM - do czasu,
jak nie zobaczyłem testów u znajomego - fakt, że róznica w prędkości dla
przeciętnego użytkownika w grach i programach pod windows nie będzie
widoczna....:)
(to są bardzo małe zależności)

--
Pozdrawiam