Odp: Bios a zamykanie Windowsa

Autor: Witek (604488525_at_eranet.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 00:24:51 MET

> Czy można już biosem ustawiać mnożnik procesora?

Przy kazdej z dostepnych czestotliwosci masz tylko podana wartosc bazowa,
tzn. przy 66MHz jest 33, nie mozna tego zmieniac. Dodali tez klika nowych.
Jest obsluga S.M.A.R.T. (w 1.17) tez jest. Jest i autokonfiguracja SD-RAM
latency-time (?), podpowiada czy wybrac 2 czy 3.

> Nie wiem czy to bios jest winien za (nie) zamykanie Windy. Podobno Windows
> 98 SE sam z siebie ma tendencje do nie zamykania się.

Mam i nie potwierdzam. Wszystko dziala, do poki nie zainstaluje sie tego
nowszego biosa.

Witek