Odp: Programowy syntezator Yamahy - skad?

Autor: Witek (604488525_at_eranet.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 00:24:53 MET

Niektore Midy brzmia nawet lepiej niz na Livie!, ale jak porownac
instrumenty dete to Yamaha oodstaje... (a wiem co mowie, bo trabie w
orkiestrze :-))
linki na pewno znajdziesz na stronach z midami albo w wyszukiwarce pod
haslem XG

Witek
604488525_at_eranet.pl

Użytkownik Jan Brawi <bravo_at_w.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3856f735.369191_at_news.tpnet.pl...