ISDN - 128K

Autor: Andrzej Obirek (taissya_at_hotmail.com)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 20:05:35 MET

Witam

Mam problem z modemem ISDN TAS400E (modem zewnętrzny).
Modem instaluje w Win NT 4.0 Server. Jeżeli wybieram modem wirtualny:
"The ISDN TA (Async to Sync PPP, 64K) modem" to nie ma żadnych
problemów. Modem łączy się za każdym razem z predkoscią 64K.
Problem jest z dwoma kanałami B (128K).
Po zainstalowaniu modemu ze sterownikiem :
"The ISDN TA (Multilink PPP with BOD, 128K) modem" i ustawieniami
połączenia takimi jak w poprzednim przypadku nie ma szans na połączenie
się.
Modem wdzwania się. Weryfikowane jest hasło. Gdy hasło jest
nieprawidłowe pojawia się komunikat "Error 5: Access is denied".
Gdy hasło jest prawidłowe to na kilkanascie sekund stoimy na:
"Registering your computer on the network..."
A potem :
"TCP/IP reported error 718: Timed out waiting for a valid response from
the remote PPP peer..."
Czy ktos może mi powiedzieć gdzie może byc błąd ?
I jescze jedno pytanie. Czy w Win NT można zaistalować kilka modemów
wirtualnych odpowiodających jednemu fizycznemu użądzeniu ? Wydaje mi
się, że nie, ale nie jestem pewien.

Andrzej