IBM DJNA 13 GB stuka

Autor: Grzegorz Jedrasik (gjedrasik_at_awrsp.gov.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 16:47:02 MET

Hej,
Wlasnie stalem sie posiadaczem dysku IBM DJNA 13 GB, 7200
obr. i podczas pracy (i przestojow) od czasu do czasu
slychac dosc glosne stukniecie (nieregularne odstepy
od kilkunastu sekund do kilkunastu minut)
Tak ni stad ni zowad.
I nie jest to budzenie sie z uspienia, bo potrafi
stukac podczas pracy dysku, jak i podczas "lenistwa".

Czasami przy stuknieciu system sie na chwilke zacina,
ale nie zawsze.

Moje pytanie jest takie: czy mam go reklamowac, czy
to normalne (ale raczej watpie) ???

Sprzet:
Abit BH6
   (dysk przestawilem na UDMA33 programikiem ze strony IBM)
Cel400_at_600 (6x100 dla jasnosci :)
SBLive!
Voodoo3000
DVD Samsung SD604
64 MB RAM
podkladka pod mysz w kolorze zielonym :-))
Windows 98 SE
włączone DMA dla dysku.

--
pozdrawiam