Odp: Tuner TV Equinox PV-BT878P+ i sniezenie

Autor: M.K. (graph_at_zetobi.com.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 13:41:29 MET

Mam taka karte. Co do jakosci obrazu, to trudno powiedziec. U mnie wszystkie
kanaly chodza, choc mam kiepski sygnal z kablowki. Udalo mi sie nawet
rozkodowac Canal+ - nistety sygnal mam slaby i obraz jest czarno-bialy...
;-((

Dzwiek u mnie chodzi cacy - i radio i TV. Wszystko na "firmowym"
oprogramowaniu.
Zdarzylo sie raz, ze np. nie dzialal pilot, albo inne cyrki, ale wszystko
wrocilo do normy po przeinstalowaniu systemu i oprogramowania.

Slyszalem, ze jesli w sasiednim slocie obok tunera siedzi cos jeszcze, to
moze powodowac zaklocenia - u mnie tak bylo ze sterownikiem SCSI.

PS. Mam tylko problem - jak z TV pilotem przelaczyc sie na Radio?
Jak na pilocie ustawic numery kanalow - tak, zeby cyferka z pilota
odpowiadala danemu kanalowi?

Moze ktos cos wie...

M.K.