Tuner TV Equinox PV-BT878P+ i sniezenie

Autor: Qsmier (pkusmier_at_sci.psych.uw.edu.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 13:29:26 MET

Witam
        Mam problem z tunerem TV PixelView PV-BT878P+ (z radiem, wczesniejszy
model niz obecnie w sprzedazy - z pajakiem na wejscia). Kupilem ta karte
tydzien temu, podlaczylem do kablowki i mam nastepujace problemy ze
strojeniem kanalow - poczatkowe kanaly z pasma odbierane sa idealnie,
bez problemu ale dalsze coraz gorzej, jest duze sniezenie, zaklocenia
albo nie lapie ich wcale. Nie pomaga reczne dostrojenie, co najwyzej
zmniejsza tylko zaklocenia. Od razu pisze, ze nie jest to raczej wina
slabego sygnalu z kabla - jest silny i wysokiej jakosci (zreszta
poczatkowe kanaly sa absolutnie OK).
        Co to moze byc? Czy moze karta (glowica) jest uszkodzona? Wyglada na to
ze ma problemy z jednymi czestotliwosciami a z innymi nie - moze ma
spieprzony Hyperband ?
        Glowica tej karty to Temic TPI8PSB02P, a podlonczona jest do kablowki
PTK-2.
        Jeszcze jedno pytanie do uzytkownikow tej karty - czy jedynym sposobem
zmuszenia tej karty do wydawania dzwieku jest programik SoundActivator ?
Nie chodzi mi tu o dekodery tylko o zwylke kanaly, z ktorych nie ma
glosu (znika takze gdy zmieniam kanal na inny i zawsze wtedy musze uzyc
SoundActivatora). Karta dzwiekowa to SB Live! 1024 (wejscie Line-IN jest
oczywiscie uaktywnione i glosnosc na maxa).
        Pozdrawiam i licze na pomoc,
        QSMIER